Komercjalizacja Innowacji
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014 – 2020 wspiera przede wszystkim działalność firm w zakresie wprowadzania innowacji. Komercjalizacja innowacji pozwala przede wszystkim nowy produkt bądź usługę skutecznie wdrożyć do działania. W tym procesie bardzo przydatne są badania marketingowe, dzięki którym można rozpoznać otoczenie i przede wszystkim zidentyfikować potencjalnych klientów. Dzięki temu nowy produkt bądź usługę można dopasować do oczekiwań i potrzeb rynku. Dodatkowo, przeprowadzone badanie zwiększa szansę uzyskania unijnego wsparcia finansowego niezbędnego w procesie komercjalizacji.
Doświadczenie zespołu Keralla Research w projektowaniu i przeprowadzaniu badań z obszaru innowacji pozwala trafnie rozpoznać otoczenie rynkowe Klienta oraz sformułować użyteczne biznesowo wnioski.
Główne obszary badawcze związane z komercjalizacją innowacji (przykłady):
- Analiza potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów
- Analiza otoczenia
- Analiza szans rynkowych
Praktyczne zastosowanie raportu:
- Określenie potrzeb potencjalnych nabywców
- Dokumentacja składana w celu uzyskania dotacji
- Rzetelna informacja dla potencjalnych inwestorów komercyjnych
Zadzwoń, napisz, zapytaj - doradzimy, jaki raport będzie najlepiej wspierał decyzje biznesowe w Twojej organizacji.
Wybrane realizacje badań w tym obszarze:
Przemysł Zgrzewalniczy
- Instytut Keralla Research przeprowadził kompleksowe badanie dotyczące innowacyjnego rozwiązania w dziedzinie zgrzewania metali. Na podstawie analizy krajowego i zagranicznego rynku opracowaliśmy raport wspierający naszego Klienta w podejmowaniu dalszych...