Raport "Aktualne Praktyki Zakupowe Firm Elektroinstalacyjnych i Potencjał Marek w Kategorii Gniazd i Łączników"
Ogólnopolskie badanie wśród elektroinstalatorów. Badana kategoria produktowa to: GNIAZDA I ŁĄCZNIKI.
Raport managerski dla firm oferujących gniazda i łączniki montowane w budownictwie mieszkaniowym, w tym w domach, obiektach użyteczności publicznej oraz na inwestycjach deweloperskich.
Data wydania raportu: październik 2017. Sygn. 482/10/2017
Stron: 54
Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.200 PLN netto Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie
Z raportu dowiesz się między innymi:
-
Jakie czynniki wpływają na wybór gniazd i łączników?
-
Które marki są kupowane przez profesjonalistów najczęściej?
-
W jaki sposób elektrycy kupują gniazda i łączniki?
-
Jaki wizerunek mają najczęściej montowane (wybierane) marki?
-
Czy elektroinstalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie osprzętu?
-
Czy doradztwo, które jest obecnie dostępne uważają za użyteczne? Jakiego doradztwa brakuje?
-
Jak kształtuje się obecnie znajomość spontaniczna i wspomagana marek?
-
Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom użytkowania?
-
Które marki gniazd i łączników wyróżniają się na tle innych i w czym?
-
Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek?
-
Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki osprzętu – jak liczny odsetek sięgnie po konkurenta?
-
Kto właściwie jest dla kogo konkurentem w opinii elektryków? Z jakimi markami porównuje nas rynek? (benchmark)
-
Czy instalatorzy osprzętu elektroinstalacyjnego uczestniczą w targach branżowych i warto inwestować w takie wydarzenia?
-
Czy profesjonaliści biorą udział w programach lojalnościowych i czy są im wierni?
-
Czy inwestycja w szkolenia branżowe ma komunikacyjny sens?
-
Czy elektroinstalatorzy korzystają już z mobilnych aplikacji dostarczanych przez producentów osprzętu?
-
W jakim kierunku przesuwa się uwaga elektryków w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
-
Jaki jest profil zakupowy „typowego elektroinstalatora”, czyli które aspekty warto uwzględnić przy budżetowaniu całej strategii komunikacji zewnętrznej
- ABB, Abex, AKS Zielonka, Bachmann, Berker, Bticino , CJC Systems, Efapel , Elektro-Plast (Nasielsk), Elko, Emiter , Gira, Govena, Hager Polo, Jung, Kanlux, Karlik, Kontakt Simon, KOS Elektro – System, Legrand, Livolo Electric, Ospel, Panasonic, Schrack Technik, Schulte Evoline, Siemens, Tem, Timex-Elektro, Touchme, Varilight, Viko, Vimar.
Zawartość raportu:
- Cele projektu, metodologia i kontekst badania
- Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
- Charakterystyka badanych wg: zatrudnienia, stażu, funkcji
- Charakterystyka badanych wg lokalizacji (regiony i województwa)
- Managerskie key findings
- Rekomendacje biznesowe B2B
Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU GNIAZD I ŁĄCZNIKÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI - GNIAZDA I ŁĄCZNIKI
- Producenci i marki rynku gniazd i łączników w Polsce – cz. 1 - 2
- Najważniejsze czynniki wyboru gniazd i łączników
- Sposoby zamawiania gniazd i łączników i dopasowanie oferty
- Rola i użyteczność doradztwa
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek
- Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników
- Producenci gniazd i łączników wyróżniający się na tle innych
- Cechy najbardziej wyróżniających się producentów gniazd i łączników – cz. 1 - 3
Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI GNIAZD I ŁĄCZNIKÓW, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
- Poziom wpływu elektroinstalatorów na wybór osprzętu
- Marki gniazd i łączników wybierane najczęściej przez elektroinstalatorów
- Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek
- Praktyki łączenia gniazd i łączników różnych marek
- Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
- Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
- Wizerunek najczęściej wybieranych marek gniazd i łączników – cz. 1 - 5
- Budowanie długoterminowych relacji w biznesie – motywacja programem
- Aktywność elektroinstalatorów w targach branżowych
- Aktywność elektroinstalatorów w szkoleniach branżowych - cz. 1 - 2
- Źródła informacji o nowościach
- Tradycyjne źródła informacji
- Nowoczesne źródła informacji – cz. 1 - 2
- Wykorzystanie aplikacji mobilnych dedykowanych elektroinstalatorom
- Profil zakupowy typowego instalatora gniazd i łączników – cz. 1 - 2
- Cechy wyróżniające instalatorów wybranych marek – cz. 1 - 3
Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 335 77 82