Menu
A+ A A-

Raport z badania profesjonalistów „Elektronarzędzia. Aktualne kryteria wyboru, rozpoznawalność marek, wyróżniający się producenci, źródła informacji, trendy, nastroje, prognozy zleceń.”

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 fachowców inwestujących w profesjonalne elektronarzędzia.
  • Raport managerski dla producentów elektronarzędzi.
  • Data wydania raportu: kwiecień 2024. Sygn. 4504/04/2024
  • Stron: 39.
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 04.2025).
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują fachowcy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jak wygląda rozpoznawalność danych marek?
  • Jakie są trendy w elektronarzędziach?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach spodziewają się fachowcy na ten rok i dwa następne?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • AEG, Berner, Bosch, Celma, Dedra, DeWalt, Einhell, Fein, Festool, Flex, Graphite, HIKOKI, HILTI, Makita, Metabo, Milwaukee, Panasonic, Rems, Ridgid, Rothenberger, Rubi, Ryobi, Skil, Sparky, Stanley, Yato, Wurth.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY, TRENDY W ELEKTRONARZĘDZIACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży i prognozy do 2026
Ocena poziomu zamówień w ujęciu branżowym na 2024 rok
Prognoza skali zamówień w ujęciu branżowym do 2026 roku
Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych
 
MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK ELEKTRONARZĘDZI, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz. 2
Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi: Milwaukee, HILTI
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi: DeWalt, Bosch
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi: Makita, Festool

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
Potencjał marek elektronarzędzi na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek elektronarzędzi pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
Wizerunek marki Makita
Wizerunek marki Bosch
Wizerunek marki HILTI
Wizerunek marki DeWalt
Wizerunek marki Milwaukee

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH FACHOWCY SZUKAJĄ INFORMACJI O ELEKTRONARZĘDZIACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o elektronarzędziach
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Miejsca zakupu elektronarzędzi
Częstotliwość zakupu i wymiany elektronarzędzi
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru elektronarzędzi

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INWESTUJĄCEJ W ELEKTRONARZĘDZIA PROFESJONALNE
Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Festool, Makita, Bosch, HILTI
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Milwaukee, Metabo, Hikoki, DeWalt

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych

INFORMACJE LICENCYJNE
 


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 



 

 

Our website is protected by DMC Firewall!